Love

Jag brukar ibland skämtsamt säga att jag nog träffat den mest oromantiska mannen på planeten. Men så är ju såklart inte fallet, även om han är sämst på att komma ihåg födelsedagar och sånna saker (vilket han själv också erkänner). Men så är han så bra på dom små sakerna.. Jag får höra att han älskar mig, jag får den där pussen när han kommer hem från jobbet och som idag överraskade han med hemlagad lyxmiddag en helt vanlig måndag. Så vem behöver egentligen en bal på slottet när det här är det man får uppleva dagligen, det måste ju ändå vara precis vad det innebär när man hittat sin sanna kärlek. 

Sen har vi såklart våra upp och nedgångar, det tänker jag absolut inte sticka under stolen med. Men det är sånt vi alltid tar oss igenom på något vis och jag vet att jag många gånger borde bli bättre på att se dom här små sakerna i vardagen som man ibland kanske tar lite förgivet. Men jag vet att det är med honom jag vill spendera resten av mitt liv för det är han som gör mig lycklig. 

Det här fina halsbandet gav han mig i julklapp när vi hade varit tillsammans 1,5 år och det säger väl allt egentligen. Lika mycket nu som då! 
love❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0