Ett helt annat liv!

Tänk att det gått nästan 2,5 år sedan jag skrev den senaste raden här. Och jag kan säga att jag många gånger tänkt tillbaka på tiden då bloggen och skrivandet var en del av min vardag. Jag som alltid har älskat att skriva, men så kom livet ivägen och det blev som det blev med bloggandet. Det rann ut i sanden.
 
Nu känns det som ett helt annat liv, så mycket har hänt och när jag tittar tillbaka på dom rader jag en gång skrivit känns det som en helt annan livstid, en helt annan person. 
 
Men jag saknar verkligen skrivandet och jag har länge funderat på att ta upp det igen. Mest för min egen skull, för att det är något som jag vet att jag mår bra av. Att få sätta ner mina tankar och känslor i text.
 
Så välkommen hit, till en hästokig småbarnsmamma som lever sambolivet och jobbar heltid som förskollärare.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0