Tjejhelg!

Den här helgen har jag gjort något jag inte gjort på flera år, inte sen innan Hugo föddes. Jag packade min väska och åkte hem till min kollega och bästa vän Linda för en riktig tjejhelg. Helt underbart att bara få vara jag utan både barn och sambo för ett tag. Väldigt välbehövligt också för oss båda då det just nu är lite kämpigt på jobbet av olika anledningar. Så vi behövde verkligen få göra något roligt tillsammans utan massa måsten och krav. Helgen har alltså bestått av massa gott att äta och dricka, en skön långpromenad i skogen och såklart massa prat och skratt. Så nu känner jag mig verkligen uppladdad och redo för (nästan) allt vad livet har erbjuda. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0