Sköna söndag

En riktig höstruskig söndag lider mot sitt slut, men trotts rusket har jag faktiskt haft en riktigt bra dag. Jimmy gick upp med Hugo imorse och sen åkte dom iväg på en playdejt, så jag fick både sovmorgon och en lugn skön söndagsfrukost för mig själv. Faktiskt så hann jag till och med tvätta och städa lite innan dom kom hem igen. Så skönt med en lugn dag för sig själv, minns knappt när jag hade en sån senast. Men lika mysigt var de såklart när dom kom hem och vi fikade med kanelbullar i soffan framför barnprogrammen. 

Nu har jag precis landat i soffan efter en sväng till stallet och lite kvällsjobb vid datorn (utvärderingar skriver tyvärr inte sig själva) och tänkte ladda upp för en ny vecka med ett avsnitt av Bones. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0