Påfyllning av fleece

Höst och vinter innebär ju inte bara regn, snö och kyla det innebär också ett stort behov av fleecekläder både för stora och små, men den här gången var det Hugos tur att få garderoben påfylld. Och en av favoriterna hos oss är ju självklart Didriksons fleecesett som finns i många olika härliga färger och mönster. Dock har jag haft stora problem att hitta i rätt storlek den här gången då det mesta varit slutsålt i de flesta nätbutiker, men jag hade turen att hitta dessa hos Sportshopen.com och jag tror att Hugo kommer bli supernöjd med både färg och passform. Om sanningen ska fram så har vi en liten kille här hemma som älskar rött så jag har på känn att det kan bli nya favoriten här sen. 

(Lånade bilder från sportshopen.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0