Nystart av bloggen

Det har hunnit hända en hel del sen jag var inne här sist. Dagarna har gått i ett och bloggen har helt enkelt glömts bort tyvärr. Jag har jobbat min sista dag på Stugan, jag har firat jul tillsammans med min dubbelt så stora familj om man jämför med förra året och så har vi hunnit fira in det nya året, och i och med detta har också jag och J officiellt blivit sambos. Wilma fick kolik i mellandagarna och ett antal födelsedagar har hunnit firats. Ja mycket har hunnit hända, men än väntar den största händelsen för min del. På måndag börjar jag på mitt nya jobb. Vilket känns både roligt, spännande och läskigt på samma gång. Men samtidigt vet jag att det var ett nödvändigt beslut att ta av flera olika anledningar även om det var ett av de svåraste jag fattat. Det var med tårar jag låste och lämnade Stugan för sista gången den där torsdagen den 23 December. Trotts att jag vet att jag alltid är välkommen att hälsa på var det ändå med stor sorg jag lämnade den där sista dagen. Men nu väntar istället nya spännande äventyr för min del och jag ser verkligen fram emot att få ta mig ann dem och lära känna alla dessa nya människor på min arbetsplats. Och jag lovar att ni till viss del kommer få följa med på den spännande resan som väntar, samt ta del av så mycket mer som jag hittills inte hunnit dela med mig av. Så från och med nu kan ni räkna med nya tag här på bloggen, en nystart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0