2 Maj 2016

God morgon! Sitter vid köksbordet med en kopp kaffe och planerar lite för veckan (som för övrigt ska innehålla perfekt väder), en ganska kort vecka. Vet dock inte än om jag blir ledig på fredag eller inte, men jag håller både tummar och tår för en långledighet. Det känns som att en förkylning är på väg att invardera min kropp med full kraft och dessutom har det redan börjat klia i ögonen av pollen (???) så lite extra ledighet att få vila upp sig på skulle verkligen inte skada. Och att få pyssla om världens bästa Wimlan lite extra skulle heller inte skada. Det har hänt så mycket med vår utveckling den senaste tiden så jag går runt konstant och är helt lycklig i själen. Och det bästa är nästan att vi gjort det helt på egen hand, genom att bara känna oss fram tillsammans! Men mer om det i ett annat inlägg för nu är det bäst att jag gör mig iordning och kilar iväg mot jobbet. Ha en fin dag!

En helt fantastisk vecka har vi framför oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0