Vilodag

En morgon i stallet och en lång dag på jobbet avklarad så var rätt skönt att kunna spendera lite tid på soffan innan det var dags att åka upp till stallet för andra gången. Wilma fick en välbehövlig vilodag efter helgens bravader, dagens mockning visade hur slut hon var efter gårdagens tvåtimmarstur. Tror dessutom att jag behövde vilan minst lika mycket som Wilma. Istället fick jag ägna lite tid till att handtvätta benskydd nu ikväll, så nu är det bara att hålla tummarna för att dom hinner torka till morgondagens träning. Men nu ska jag ta och släcka lampan då det väntar tidig uppgång imorgon för min del. Natti natti mina vänner! 

Bästa benskydden någonsin om man som jag har en kräsen häst som är känslig om benen och man inte alltid orkar linda. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0