Äntligen helg

Det har gått några dagar sen jag kikade in och uppdaterade här nu, faktum är att tiden inte riktigt varit på min sida den här veckan och det känns som allt bara gått i ett. Då hamnar bloggen inte högst upp på prioriteringslistan. Men nu är det helg och äntligen finns det lite dötid att göra av med. Dock spenderas en hel del timmar i stallet som vanligt. Började morgonen där och skulle bara fixa dagens syslor lite snabbt innan jag skulle hem igen och äta lite frukost, ja men visst var inte hemma igen förns 10.30. Till mitt försvar så har jag en extra häst att ta hand om den här veckan då Nettan är nere i Skåne och roar sig med familjen. 
 
Sen jag kom hem från stallet har det inte hänt mycket här, mest hängt på soffan och sett några avsnitt av Beauty and the Beast. Bestämde mig för att se om serien från början då det var superlänge sen jag såg den. Fyrtio minuters avsnitt är perfekt när man som jag alltid kommer hem sent från stallet och inte har allt för mycket tid över innan det är läggdags men samtidigt vill man ju hinna koppla av lite på soffan. Men nu ska jag ta tag i röran här hemma, dags för städning alltså.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0