Min Change 9 resa

Som ni alla vet så testade jag att köra Forever Livings Change 9 box. Detta för att göra en utrensning av onödiga slaggprodukter och gifter i kroppen. Sen hoppades jag ju såklart att jag skulle tappa några kilon under resans gång också, vilket jag gjorde. Jag avslutade mitt Change 9 program i tisdags och vägde samt mätte mig i onsdags morse. På endast nio dagar gick jag ner hela 3,9 kg och tappade totalt 14 cm fördelat över kroppen. Alltså på endast nio dagar.. jag är själv mäkta förvånad över vilka resultat jag faktiskt fick, helt otroligt! Dessutom finns inte en tillstymmelse till socker eller sötsug kvar. Jag åt en dammsugare och en liten delicatoboll här om dagen och det var faktiskt inte ens gott.. så det hela slutade med att jag helt äcklad kastade in burkarna i frysen och sparar dom där till när jag får gäster. Trotts mitt lilla fredgasfika så forsatte mitt nyttiga, hälsosamma liv efter C9. Jag kör nu min lite modifierade version av Forever Livings forsättningsbox F.I.T 1, jag följer kosten men träningen gör jag på mitt eget sätt och jag har faktiskt fortsatt att rasa i vikt och mår så himla mycket bättre över lag. Så nej C9 är ingen quick-fix.. det är en kickstart för att hitta nya hälsosamma vanor som fungerar även efter. Det är precis det som jag har gjort och det känns så himla bra!
 
 

Kommentarer
Postat av: Edvina

Anmäler mig som frivillig att äta upp fikat ;-)

Svar: Såklart du får komma hit och fika! 😃
Malin Liljeholm

2015-10-18 @ 22:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0