Torsdag

Torsdagar är inte direkt min favoritdag på veckan.. speciellt inte nu när det bara är mörkt och lerigt ute. Jag jobbar nämligen heela dagen och i vanliga fall innebär det att jag inte heller hinner göra så mycket med Wilma. Men idag ska jag faktiskt inte till stallet alls (Nettan fixar), istället blir det middag och bio med några vänner och lillasyster. Så idag har jag ju faktiskt någonting att se fram emot, vilket också gjorde de lite lättare att ta sig upp ur sängen även fast jag är supertrött. :) Men nu ska jag kila iväg till det där arbetet.. skönt i alla fall att jag får äta frukost där och slipper gå upp ännu tidigare för att göra de hemma. ;) Ha en bra dag hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0