Förkyld

Förkylningen är ett faktum och jag håller både tummar och tår för att det i alla fall inte ska bli någon feber av det hela, jag har verkligen inte tid att vara borta från jobbet nu de sista dagarna före jul och hur kul vore det sen att ligga sjuk under julhelgen.. Ja så tummar och tår för att det inte blir värre än så här alltså. Dessutom vill jag ju kunna rida en massa nu när det äntligen börjar lugna ner sig lite jobbmässigt och jag har lite extra ledighet som väntar. Men men vi får väl se vart det hela leder, jag gör så gott jag kan för att kämpa emot i alla fall, te, nässpray, halstabletter, extra sömn och faktiskt nyttig mat. Så nu tänker jag att jag kanske ska passa på att ta en tidigt kväller och vakna pigg och kry när alarmet ringer tidigt imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0