14 December 2015

Luciafirandet på jobbet blev faktiskt riktigt mysigt, trotts en hektisk dag och en ganska kylig kväll. Jag tror att både barn och föräldrar kunde känna sig supernöjda. När allt var klart stressade jag dock hem för att hinna förbi stallet en sväng och pussa på mitt hjärta. Blev bara lite mys och ompyssling idag då det var allt för kallt för att vistas utanför stalldörrarna i de kläder jag hade med mig. När jag kom hem fanns det inte mycket känsel kvar i tårna, vad passade då inte bättre än att njuta av den lilla julklappen som jag fick av en familj på jobbet idag. :)
 
Nu är det dock dags för mig att krypa ner i sängen, det väntar en tidig morgon för mig imorgon och dessutom verkar jag ha dragit på mig en trevlig liten förkylning vilket inte gör mig piggare. Så nu checkar jag ut för idag, sov gott mina vänner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0