Pluggdag

Det här har verkligen inte varit min dag.. huvudvärken from hell större delen av dagen och den håller sig fortfarande kvar lite smått. Men det var ju bara att trycka i sig alvedon och försöka göra så gott jag kunde när jag och Caroline skulle jobba med vår tenta. 10-18 men några småpauser och lite prat emellan för att orka hålla humöret uppe och så te, choklad och vindruvor. Ska man skriva en mini c-uppsats så måste man ju ha lite gott fika till. :) Fast jag tycker ju ändå inte att vi var allt för onyttiga och trotts huvudvärk och en hel del trötthet från bådas sida så kom vi faktiskt ganska så långt idag också och förhoppningsvis så blir vi helt färdiga när vi sitter med den på fredag. Men nu så ska jag försöka koppla bort den där tentan några timmar så att jag förhoppningsvis kan få lite sömn och vakna utan huvudvärk imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0