Mysdag

Dagen idag har spenderats tillsammans med Edvina och Alice. Kaffe, teoriplugg, lunch, promenad och massa mys och prat är vad dagen har innehållit och oj så bra man mår efter att man har fått mysa med den där lilla Alice större delen av dagen. :) Ja du är ju rätt trevligt sällskap du också Edvina. ;) Nu känner jag mig laddad för att ta tag i livet igen.. eller jag skolan är väl det som behövs tas tag i och nu har jag sådär lagom med energi till sånt känner jag. Hur skulle man klara sig utan de fantastiska människor man har runt omkring sig, som bara fyller en med glädje, kärlek och massa ny energi!? :)♥

Charmiga och söta lilla Alice! :)

Kommentarer
Postat av: Edvina

Haha, det är aldrig någon som vill träffa mig utan Alice ;-)

Svar: Jodå, men ni sitter ju liksom alltid ihop ju ;-)
Malin Liljeholm

2014-09-18 @ 22:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0