Aloe Berry Nectar

Som jag nämnt tidigare så har jag ju blivit beroende av några Aloe Vera produkter, till exempel hudkrämen som jag aldrig kommer klara mig utan igen. Sen använder jag ju Aloe Lips och till Wilma har jag Aloe Vera Gelly för att hon ska slippa kliande knottbett och sånt. Jag har verkligen varit supernöjd med alla produkter som jag har prövat hittills och nu tänkte jag att jag skulle testa ytterligare en ny.. Eftersom att jag varit konstant förkyld det här året (är nu inne på slutet av den åttonde) så är jag beredd att testa i princip vad som helst som kan hjälpa mitt stackars imunförsvar att bli lite starkare. Vitaminer verkade ju inte hjälpa så efter att ha pratat med Caroline så har jag nu börjat dricka Aloe Berry Nectar varje dag. Eller jag började igår så än så länge kan jag ju inte svara på om det hjälper men jag hoppas verkligen det för jag är så fruktansvärt trött på att vara förkyld och sliten hela tiden. Aloe Vera ska ju vara bra för mycket så jag hoppas verkligen på det här. :)
 
Så nu testar jag det här en månad för att se om det hjälper och känner jag mig bättre så kommer jag självklart fortsätta dricka det sen också. :) Återkommer alltså med en lite utvärdering om några veckor. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0