förlåt

Ibland gör man sånt som man verkligen ångrar, man säger något dumt i stundens hetta utan att reflektera över det och många gånger kanske man inte ens själv tänker på hur det kan tolkas av andra eller så tolkar man det bara annorlunda själv. Men dumt blir det och ångrar sig det gör man. Tyvärr är ju sånt man har sagt inte så lätt att ta tillbaka alla gånger och många gånger så får man ju leva med det, stå för vad man har gjort och försöka gå vidare. Försöka se att man lärt sig något av det även om det är skitjobbigt även fast man bara vill gräva ner sig under en sten och stanna där den närmsta tiden. Ja jag gjorde något dumt, jag sa något som jag kanske inte menade för att jag va arg just då, jag sa det på ett sätt som sårade någon annan, en person som egentligen betyder oerhört mycket för mig och jag är så fruktansvärt ledsen för hur det blev. Jag vet att oavsett hur många gånger jag än ber om ursäkt som kommer det inte vara tillräckligt. Men jag vill att du ska veta (om nu just du läser det här) att jag är så fruktansvär ledsen för allt.. Förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0