Såå sliten

Jag är verkligen helt slut idag. Det är på en sådan nivå att jag just nu inte riktigt vet vad jag ska göra av mig själv. En lång dag på praktiken och till råga på det så fanns det inte mat så att de räckte på lunchen idag så jag har levt på en banan och massa kaffe idag. Kanske inte de bästa förutsättningarna när man har massor som behövs göras när man kommer hem. Men för tillfället så har jag tagit en paus, jag är hundvakt till Astor ikväll och han ligger här brevid mig och snarkar i soffan så jag tyckte att jag kunde få slöa lite en stund jag också. ;) Dock så har jag ju stallet ikväll så mitt slöande blir inte så långvarigt, men ska försöka komma i sng tidigt ikväll i alla fall så kanske jag är något piggare till imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0