Nagelfix

Har precis fixat iordning naglarna som inte såg helt bra ut längre trotts mitt älskade mörkblåa lack Night Flight från IsaDora. Nu fick det istället bli det härligt glittriga Diamond Crush även det från IsaDora. Barnen på jobbet brukar gilla när de är mer glitter så de blir nog positiv respons på det imorgon på jobbet kan jag tänka mig. Dessutom kan man ju inte låta bli att själv bli lite extra glad med nymålade och frächa naglar som skiner upp den grå vardagen lite extra. :) Men nu så ska jag strax bege mig mot sängen.. blir ytterligare en lång dag imorgon för min del och för tillfället så går ögonen i kors så sömn behövs i massor. Sov gott alla söta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0