Ledigt och fullt upp

Det blir mycket mobilbloggande nu, men så kommer det få se ut under sommaren då jag faktiskt varken har tid eller lust att spendera så mycket tid framför datorn. Det är ju liksom en väldigt stor del av min vardag när jag går i skolan så som ni kanske förstår känns det inte allt för lockande nu när jag är ledig därifrån. Dessutom håller vi ju nu på att förbereda för fullt här hemma inför den lilla valpens ankomst och ja så är det en massa annat som händer också, hästen som ska få sin tid och vänner som ska träffas nu när det äntligen finns mer tid till sånt. Och så har vi ju alltid någon hund här som kräver lite gos och uppmärksamhet. Så ja de är fullt upp helt enkelt, men jag försöker hålla er uppdaterade så gott de går från mobilen. :)
 
Trött Fia som spenderar lite mer än en vecka här när husse är och fiskar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0