Skrivbord

Mitt stora problem just nu är att mitt skrivbord är för rörigt och för litet för att jag ska kunna sprida ut mig som jag egentligen vill och behöver när jag pluggar. Men för att det ska vara bra storlek så pratar vi något i stil med köksbord och det funkar ju inte riktigt då de tar för mycket plats istället. Men den dagen jag flyttar hemifrån då ska jag verkligen se till att jag har ett stort och bra skrivbord att sitta vid, allternativt ett bra köksbord om det är så att jag bor själv. :) Men ja det får jag väl drömma om senare i livet när det blir lite mer aktuellt. Nu ska jag istället klämma ihop mig vid mitt hörnskrivbord och försöka få in lite kunskaper i huvudet till den där hemska salstentan. 
 
Här är skrivbordet som jag har nu.. fast mitt är lite mer rörigt... ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0