Ett år med hjärtat!

Det är rätt svårt att förstå att jag redan haft mitt hjärta hos mig ett år.. På dagen för ett år sedan så var det en ganska så nervös tjej som satt i en bil på väg till Sälen för att kolla på och provrida en häst som enligt annonsen verkade helt perfekt för mig. Och direkt när jag såg henne så hade jag bestämt mig, henne skulle jag ha.. Sen så var det bara att hålla tummarna för att hon skulle gå igenom en veterinärbesiktning, vilket hon ju sen också gjorde efter att jag haft henne på prov någon vecka. Alltså underbara häst! Jag är så lyckligt lottad som hittade just Wilma, det kunde inte ha blivit bättre. Tänk att det redan har gått ett helt år, och så mycket skoj vi har hittat på tillsammans och så många tårar du har räddat mig ifrån bara genom att vara ditt underbara och fanastiska du. Vi passar så bra för varandra och ja även om jag åkte av här om dagen så är det inget som bekymrar mig, jag vet att de va en olyckshändelse och inget annat för hon är verkligen världens snällaste och gosigaste häst min Wilma. Jag ser verkligen fram emot att få spendera många fler år framöver tillsammans med mitt hjärta! Det är svårt att beskriva med ord hur mycket den här tjejen betyder för mig och hur mycket hon har förändrat mig och mitt liv, trotts både med och motgångar så gör vi det alltid tillsammans och det är precis det som gör vår relation så ovärderlig. Wilma är det bästa och viktigaste som hänt mig och den som äger den största delen av mitt hjärta, så vad som än händer så kommer jag alltid kämpa för att det ska kunna vara du och jag! ♥
 
Älskade och underbara Wilma! ♥
Trackback
RSS 2.0