En måndag i September

Vart väckt vid klockan 6 imorse då Vendela ringde och frågade om jag kunde ha Astor, hon hade blandat ihop veckorna och helt glömt bort att hon skulle jobba. Så det var bara för mig att släpa mig upp ur sängen för att ta emot en lika morgontrött hund som jag var en liten stund senare. Rätt skönt att han bara kliver in och landar på soffan när man själv känner sig så seg. :) Så vi spenderade en dryg timme på soffan och sen var det bara att promenera upp till stallet för att slänga ut hästarna och fixa där uppe, Astor var dock inte helt nöjd med bristen på uppmärksamhet när vi va där. ;) Annars har de väl inte hänt så mycket under dagen. Vendela var här och fikade och så nu ikväll var det träning med markarbete.. Jag slutar aldrig att förvånas över hur underbar häst jag lyckats hitta! Så mycket kärlek alltså! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0