Bra dag

Idag kan jag i alla fall gå och lägga mig utan dåligt samvete för att jag borde ha gjort massa saker som jag sen inte orkat eller haft lust till. För idag har jag verkligen pluggat, jag har busat och varit ute och gått med Astor, jag har jobbat min häst från marken så att både hon och jag blev helt svettiga och trötta. Så det enda jag kan säga att jag kanske hade viljat hinna med var att springa en runda, för de var såå länge sen sist och jag vill verkligen.. Men jag har inte haft tid under dagen och nu ikväll så sätter min mörkrädsla lite käppar i hjulen där. Så nu väntar sängen för en väldigt trött tjej som varit vaken sen klockan 6 i morse och ska upp lika jäkla tidigt imorgon igen. Så sov sött nu alla goa nattugglor där ute! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0