Mors dag

Fick bli en ordentlig sovmorgon för mig idag och det behövdes verkligen. Vaknade strax före tolv och då hade mamma redan åkt ner till mormor för att fixa där då fotografen kommer någon gång under nästa vecka för att ta bilder till anonser och sånt där, så jag bestämde mig för att städa lite här hemma och så plockade jag även in lite färska syrener. Kände att jag ville göra något fint på mors dag och jag tror att de uppskattades. :) Sen så var jag även upp till stallet och fixade allt där så att mamma fick en ledig dag därifrån också. Så idag har jag nog ändå varit världens bästa dotter.. ;) Sen vart de fix hos mormor även för mig och middag där.
 
Kvällen har spenderats framför en film tillsammans med familjen och jag passade även på och slängde ihop en kladdkaka. Och ja jag syndade och smakade på den, supergod va den. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0