20 Maj 2013

Målade med barnen på praktiken idag, på fönsterna. Ja ni kan ju tänka er att det var med lite skräckblandad förtjusning som dom tryckte sina händer med färg på glaset. Väldigt roligt var det att se barnens reaktioner på detta. Och jag är faktiskt väldigt nöjd med resultatet, det gick över förväntan och trotts att jag är på en småbarns avdelning så kan dom så mycket, jag slutar aldrig att förvånas över hur mycket dom egentligen kan som man inte tror. :)
 
Nu ikväll var det ju åter igen dags för Vendelaträning och även den här gången fick jag låna hennes underbara Soten och ja även ikväll fick jag slita mig svettig. Men vilken kväll alltså! Första gången som man kunde rida i bara linne sådär på kvällen, såå härligt! Nu känner man att det nog kan bli sommar trotts allt. :) Men nu ska jag sluta babbla på och krypa ner i min väldigt lockande säng och ladda upp inför morgondagen så de står utflyckt på schemat med barnen och sen blir det som vanligt stallet på kvällen och imorgon måste jag även fixa lite med plugg och sånt eftersom det väntas VFU-besök på onsdag. Så sov sött nu alla goa där ute! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0