1 Mars 2013

Ny månad nya möjligheter! Det är verkligen så jag ser det just nu, för den senaste månaden har varit riktigt tung för min del så nu laddar jag om och försöker ta tag i livet igen och förhoppningsvis så kommer allt kännas lite lättare så småning om. :) Så idag börjar jag med städning och fix här hemma, lite mys med min favorit Princess och kanske en promenad lite senare om vädret inte blir allt för trist. Köpte ny sportbh igår så känner mig väldigt taggad på att komma igång med träningen igen, men vet inte riktigt hur jag ska göra då den envisa krasligheten inte riktigt vill ge med sig.. men borde nog inte vara någon fara då det bara är näsan som inte är helt bra nu. För övrigt så känner jag mig pigg och kry. :) Så tänkte börja lite försiktigt nu och så får vi se hur kroppen reagerar på det.
 
Tänkte även att jag idag skulle lägga upp en plan för den här månaden, planera lite för hur jag ska hinna med skola, träning och häst på ett bra sätt utan att det blir för mycket. Vill ju inte tappa den där gnistan som så väl behövs för att orka med allt som ska göras och som jag för det mesta tycker om att göra också. :) Så nu laddar vi om för en ny, bättre och framförallt ljusare (på många sätt) månad. :)
 
Saknar sommaren och dom mysiga stunderna i solen på altanen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0