Fem år

16 Juni 2008, helt sjukt att det redan gått fem år med min lilla skrutt. Helt ärligt trodde nog inte 14 åriga jag att jag skulle sitta här med datorn i knät fem år senare och inte bara fortfarande vara medryttare till världens mest fantastiska häst utan dessutom ha i princip fullt ansvar för henne. Trotts att hon nu fortfarande är sjuk och jag inte kan göra så mycket med henne annat än att mysa så finns det ingen som betyder mer för mig än min Princess! Det är hon som gör att jag orkar alla motgångar och jobbiga dagar, för att jag vet att när jag kommer hem, när jag är hos min Princess finns det inget som kan sänka mig, hon betyder allt! ♥
 
Fem år till MINST skruttan det klarar vi! Alltid tillsammans! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0