Provrida



Eftersom min lilla tjej fortfarande är sjuk (mer om det imorgon) och inte får ridas så har folk på senaste tiden varit väldigt snälla och lånat ut sina hästar. Eller kanske mer utnyttjat det att jag inte haft någon häst att rida och dom velat ha lite ledigt själva. Vilket egentligen gör mig detsamma då det alltid är roligt att pröva på litr nytt. :) Det märkliga är att för ett halvår sen tyckte jag inte alls det, då var jag mer för de trygga och invanda. Men med lite privatlektioner och massa ny kunskap ändras tydligen sånt. Nu älskar jag att pröva nytt och annorlunda, lära mig nytt och utmana mig själv. Och jag älskat att lyckas, speciellt innom ridningen då. Älskar känslan när allt bara klickar och glödlampan tänds. :)
Idag fick jag alltså för andra gången pröva att rida fina Quilta som är väldigt långt ifrån min Princess men endå helt underbar på sina egna sätt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0