Ibland får man skylla sig själv

Är så fruktansvärt trött idag att jag inte riktigt vet vart jag ska göra av mig själv. Egentligen skulle jag bara vilja krypa ner under täcket och stanna där hela dagen, men tyvärr så finns det ju en hel del saker som inte gör sig själva så därför är det väl bara att bita i det sura äpplet, hälla i sig massa kaffe och ta tag i det. Och ja jag får väl skylla mig själv eftersom att det var för att jag inte kunde släppa boken igår som det blev så sent som det blev.. Men nu är den ju utläst i alla fall och riktigt bra var den så det var nog värt det trotts allt. ;) Skriver mer om den senare idag för nu så är tanken att jag ska försöka ta tag i tentan som ska in på fredag morgon.. Ja jag vet jag chockar till och med mig själv genom att skriva så redan idag när det är flera dagar kvar tills den ska in. ;)
 
Hoppas ni får en fin dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0