Trött tjej...

Jag har nog inte riktigt återhämtat mig efter onsdagens resa och jag har nog inte heller fattat att jag faktiskt har en egen häst nu. Eller ja just nu har jag henne på prov, nästa vecka kommer hovslagaren och så är det en besiktning som ska göras av veterinär Ström, men ser allt bra ut så skrivs det papper efter det. :) Sen så är det en del annat som måste fixas men det är ingen panik så just nu jobbar jag bara på att vakna tilll liv igen. ;) Så nu har jag precis strukit på första lagret med nagellack och sen ska jag fixa mig för att ta mig upp till Stockholm och en viss J. Känns lite jobbigt att åka ifrån lilla Wilma redan, men de är ju bara för en kväll och det här var ju faktiskt planerat redan innan hon kom så. :) Så nu är det dags för strykning nummer två och sen kanske lite mer kaffe så jag håller mig vaken ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0