Girl on fire!

Ligger på sängen, läser lite bloggar och lyssnar på Alicia Keys "Girl on fire". Känner att livet är rätt bra just nu trotts förkylning och en häst som fortfarande är sjuk. Men idag har jag tagit tag i saker och ting och nu känner jag äntligen att jag har koll på vad jag vill och hur jag ska ta mig dit. Jag har en plan och jag har alltid varit den där tjejen som mår som bäst när det finns en plan. Det behöver inte vara planerat in i minsta detalj men när det gäller de större sakerna i livet så vill jag ha en plan. Det känns bäst när jag har klart framför mig varför jag gör det och hur. Ja sån är jag helt enkelt och just nu känner jag att jag har koll på vad som händer i mitt liv, jag har tagit kontrollen på riktigt och det känns bra. :) Girl on fire som sagt! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0