Frustrationen när det står stilla

Sjukt seg idag.. Känns inte som att jag får någonting vettigt gjort alls. Jag har suttit med dokumentet öppet framför mig större delen av dagen och ändå får jag inte ner någonting vettig på det. Dessutom så börjar jag få lite smått ångest över vårat grupparbete som vi har gjort. Våran idé är supperbra men så ska jag skriva dom avslutande reflektionerna och det känns som det fattas massor. Men samtidigt orkar jag inte göra någonting och det gör att jag känner mig halvt panikslagen för tillfället. Jag hoppas verkligen att de ger sig snart och jag kan få något gjort. Men funderar nästan på att lägga bort de här för dagen och försöka skriva på någon av tentorna istället och åka upp till stallet ett tag sen för att bara koppla bort en stund. Ja jag får se hur jag gör men som det är nu funkar det inte riktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0