Inställd föreläsning

Den här dagen vart ju inte riktigt som planerat. Jag gick upp vid 7 gjorde mig iordning, trottsade snön och cyklade till bussen. När jag precis hade klivit på så ser jag på facebook att våran lärare är sjuk och föreläsningen inställd.. Så jag hoppade av på andra sidan Stallarholmen och gick en lite morgonpromenad med Edvina och sedan upp till mormor igen för att hämta cykeln. Så ja det vart en kort dag idag kan man säga, och jag ångrar lite att jag inte stannade i sängen istället som jag så gärna vill när klockan ringde imorse. Men ja jag fick ju den där promenaden avklarad i halv snöstorm i alla fall och det var väl bra. ;)
Just nu så sitter jag hemma och är hundvakt till söta Leo, tur att man i alla fall fick lite sällskap här hemma. :) Om en stund ska jag väl åka med mamma och handla inför helgen när släckten kommer och sånt. Sitter därför och kikar på lite efterrätter som man kan göra.. tror jag har bestämt mig för två.. En vanlig chokladpaj och en Key lime pie. Känns som att det kan bli bra. Tänkte även att jag skulle lägga upp recepten här sen under dom närmsta dagarna när jag har tid. :)
 
Nu ska jag nog ta fram böckerna och plugga lite.. någon nytta måste man väl göra trotts allt idag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0