Duschad Princess

När jag kom upp till stallet ikväll så var det en mycket lerig Princess som jag hittade i hagen, så jag bestämde mig för att det var dags för en dusch. Jag tror nog jag vart blötare än hästen då hon vägrade att stå still och skakade av sig vattnet på mig hela tiden. Men nu så är hon nyduschad i alla fall och luktar gott, så ren och fin har hon inte varit på länge. ;) Bara att hålla tummarna för att hon tänker hålla sig ren ett tag fram över nu, men något säger mig att det inte kommer hända. :P

Nu så väntar sängen för mig. Upp tidigt imorgon för att släppa ut hästarna och sen är planen att plugga och bara ha en allmänt lugn dag hemma. :) Så god natt på er fina läsare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0