Shopping och hästbus

Passade på att ta mig lite sovmorgon idag och tur var väl det för sen har jag inte hunnit ta det så mycket mer lugnt idag. Först så åkte jag med mamma och syster in till Strängnäs för att lämna Systers dator på Elgiganten då hon igår tappade den i golvet så att skärmen gick sönder. Sen så vart de lite småshopping i olika butiker, själv kom jag hem med en röd och en vit skjorta samt ett litet ska till mobilen som jag ska köpa på måndag. ;) Har dock inga bilder så den här gången får ni klara er utan. :P

Efter flera timmars flängande runt i Strängnäs så åkte vi hem och lagade mat, tacos och jag fick stå för matlagningen.. men de vart riktigt gott så jag klagar inte. ;) Efter maten vart de en liten promenad med Syster och Fia upp till stallet där vi hämtade Frasse och tog med oss honom hem. Vi byggde en liten provisorisk hage till honom hemma på tomten vilket han verkade uppskatta. :) När det sen var dags att kila tillbaka till stallet igen för att ta in hästarna så tog jag cykeln och cyklade upp med Frasse.. måste säga att de va bra mycket lättare att cykla med honom än det var med Fia. Så det lär nog upprepas flera gånger skulle jag tro. :)
Passade även på att mysa lite med min söta Princess när jag var uppe i stallet, hon är så himla gullig och gosig nu för tiden så man riktigt smälter när man ska hämta henne i hagen. :)

Nu så är jag hemma igen och kom för ett tag sen ut ur duschen. Såg nu att bilden jag skickade från mobilen förut inte hade kommit upp, vilket var trist.. Hoppas blogg.se löser detta snart så de går att blogga från mobilen igen sen. Tills dess får ni nöja er med något färre inlägg här, men jag ska försöka få in några om dagen i alla fall. :)

Frasse i sin lilla hage här hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0