Planerna kan ändras fort..

Vad jag inte visste när jag somnade sent som tusan inatt var att bara några timmar senare så skulle jag bli väckt av min telefon som ringde för att jag skulle iväg och jobba. Men trotts trötthet så gick dagen bra och jag har lyckats skrapa ihop några kronor till den här månaden. :) Dock är jag halt slut nu, sov middag 45 minuter när jag kom hem sen fick jag i mig två alvedon mot huvudvärken och så vart de ett långt och varmt bad. :) Nu mår jag bra men är fortfarande mycket trött, så ikväll blir de hyfsat tidigt i säng då de är upp tidigt imorgon igen för skola den här gång. :P

Jag hade ju planer på att åka upp till stallet ikväll och busa med min lilla Princess, men jag kände att min kropp inte orkade så tösen fick ledigt ikväll. ;) Så vi kör igen imorgon istället. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0