Kan inte alltid vara på topp...

Tentan gick helt åt helvette tyvärr.. Men det var väl vad jag hade väntat mig så inga jättesura miner direkt. Dessutom så är de ju jätteskönt väder ute idag så var skönt att få komma ut en sväng i friska luften. :) Nu sitter jag här och längtar efter lördag då jag åker till Västerås för att fira bästa Hilda. :D Dock så hoppas jag på att jag blir lite friskare tills dess, febern är ju helt borta nu men skulle gärna skippa hostan också. ;) Gör allt för att halsen ska bli bättre.. massa te, halstabletter och vatten.. bara hoppas att de hjälper. :)


Jag har fått någon grej för de här med citrus alltså.. visst har jag alltid gillat det men nu är jag sugen på de hela tiden. Nu när jag har varit förkyld så har jag ätit en jäkla massa apelsiner och så idag när jag skulle köpa något till tentan.. mest för att skona mina klasskamrater från mitt annars konstanta hostande så vart de dessa små godingar. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0