29 December 2012

Idag fyller ju som sagt min kära mor år så därför har det blivit lite svårt att hinna med att skriva då det har varit fullt upp hela dagen med förberedelser och firande och dom stunder då jag haft tid över så har jag försökt ägna mig till den här förbaskade tentan. Men nu så har jag i alla fall kommit en liten liten bit på vägen så det känns som att de kanske är möjligt att fixa det i alla fall.. Ja även fast jag har skjutit på det så länge nu så kan jag känna mig lite positiv. ;) Så nu är planen att sitta med den i alla fall ett par timmar till ikväll och sen får vi se hur mycket tid som behövs imorgon men jag hoppas i alla fall att jag hinner bli färdig med den då. Så även om det går segt fram så borde det vara möjligt tror jag. Vi håller tummarna för det i alla fall. :)
 
Och som en liten notis kan jag ju säga att jag nu varit 20 år i exakt en månad och livet är lika mycket stress och studier för det så ingen skillnad från innan alltså.. ja förutom att jag har blivit ytterligare lite äldre då. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0