Heldag med hästmys!

Den här dagen har verkligen spenderats med sånt som får mig att må bra. :) Jag började dagen med sovmorgon och sen en härlig söndagsfrukost bestående av ägg och te plus lite annat gott. Sen så hoppade jag i stallkläderna och cyklade upp till stallet. Mockade och tog in hästarna så att dom skulle få sova en stund under dagen och sen så gjorde jag rent och putsade upp min sadel. De kan ju tyckas vara rätt tråkigt men oj så skönt det är att bara sitta i stallet och höra hästarna snusa i boxarna när man putsar lite på en sadel. :) När sadeln var färdig så tog jag med mig tränset och lädergrimman hem och satte mig på altanen i solen och putsade upp även dom. Så nu kan jag känna mig nöjd med rena och frächa prylar till bästa hästen. :)
Efter maten så åkte jag upp till stallet igen och busade med min favorit Princessa, vart lite longering och lite frihetsdressyr. De känns verkligen så himla bra med henne nu för tiden, Princess gör verkligen allt för att göra mig till lags och så visar hon så mycket kärlek som en häst bara kan. Ja helt underbar är hon! :) <3 
Nu så tänker jag avsluta kvällen med lite film och sen är det dags att ladda batterierna för en veckas jobb. :)
 
Efter lite sadelvård blev den som ny igen. :)
 
Och så självklart min söta lilla tjej i full insektsmundering! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0