Bushästen!

Min skrutthäst är verkligen fenomenal på att hitta på bus när jag minst anar det.. Idag tillexempel så travade vi lugnt över en ganska så stor äng och så mot slutet så bestämde jag att hon skulle få sträcka ut lite. Och vad gör hon då?? Jo en snabbt litet sidoskutt och jag satt nästan kvar på den platsen vi befann oss innan skuttet. ;) Men ingen störe skada skedd och med en massa klättrande i skogen efter det så fick hon göra av med en hel massa överskottsenergi. :P De är bara så synd att de blir mörkt så tidigt på kvällarna så man hinner inte riktigt med de där långa skogsturerna som man egentligen vill ge sig ut på. Men men då har man ju något att längta till under veckorna då vi endast får tid till sånt under helgerna. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0