11 September 2011

Idag har det vart full rulle hela dagen för min del.. jag började med att spendera förmiddagen i stallet tillsammans med Eva-Mari. :) De vart en lång uteritt i skog och mark, vädret var helt underbart så vi kunde inte låta bli att ta en av de längre rundorna idag. ;) Princess skötte sig exemplariskt, jag trodde att hon skulle vara både pigg och busig efter några dagars vilande men inte då.. hon var så lugn och duktig så. :) Jag älskar verkligen när det går bra, att komma hem från stallet och bara känna att allt gick så himlans bra! :)
När jag sen kom hem från stallet så åkte jag med mamma och pappa till skogen för att plocka svamp, tre timmar trampade vi runt bland mossa och träd och lyckades faktiskt hitta en hel del godingar. Det var vanliga kantareller, trattkantareller och svart trumpetsvamp. :) Det är ju himla kul att plocka svamp när man hittar en del. Men när man sen kommer hem och ska rensa allt då är det inte lika roligt längre. :P Men då är det ju tur att man inte behöver rensa allt själv i alla fall. ;)

Resten av kvällen har spenderats på soffan, jag har kännt mig allmänt seg hela helgen men framförallt under dagen idag. Och nu ikväll så insåg jag att jag har lite smått feber.. känns inte helt skoj men jag är endå glad att det är en vecka som denna då jag inte kommer vara så mycket i skolan. Så de är ju bästa tillfället att bli sjuk om man ska se det så. Men jag kan ju inte direkt säga att jag vill vara förkyld nu.. :( Men man får ju helt enkelt göra det bästa av situationen. :) Skönt då att jag är ledig imorgon och kan ta det lugnt hela dagen, det enda jag har att göra är Spårarmötet på kvällen. :)

Nu ska jag ta och krypa ner i min mysiga säng och hoppas på lite mer sömn än föregående natt. :P

Sweet dreams! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0