Det blir inte alltid som man vill

De vart inte så mycket skrivande idag som jag hade hoppats på.. men visst skulle den bli färdig om jag sitter uppe halva natten igen. Men eftersom jag är sjukt trött och inte har sovit ordentligt på hela veckan och mitt betyg i religion faktiskt hänger på hur väl jag lyckas skriva den här uppsattsen. Så känner jag att det är dags för mig att krypa ner i sängen och sova många långa timmar innan jag tar tag i och gör färdig de här. Jag känner verkligen att den här uppsattsen kommer kräva all energi jag kan samla på mig då det inte är en lätt uppgift jag har att göra med.

Så jag erkänner mig besegrad.. jag hoppades ju så att jag skulle var färdig med skolan när jag gick och la mig ikväll.. men men hellre ett bra arbete än ett som sänker betyget.

Så nu säger jag god natt till er alla så tar vi nya tag imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0