Onsdag i stallet

I onsdags så spenderade jag en del tid i stallet, faktum är att jag var där flera gånger till och med. :) På förmiddagen var jag där med mamma och tog in hästarna eftersom att vädret och insekterna hade gjort så att stackarna var helt slut. Så vi tyckte att dem behövde sova helt enkelt. ;)

På eftermiddagen när vi var upp och tog ut dem igen så pysslade jag lite med söta Princess, hon nästan glänste när jag släppte ut henne i hagen igen.. och givetvis var hon snabb på att ändra det då det inte tog många minuter innan hon låg ner och rullade sig. :P 
Senså vart de även tömning av boxen och påfyllning av ny mysig halm till fröken. :)


Princess Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0