Lovat syster en mysfrukost...

Nu så har både mamma och pappa börjat jobba igen efter semestern. Imorgon är första dagen som jag och syster är ensamma hemma på förmiddagen.. Så nu har jag lovat syster att jag ska gå upp tidigt imorgon och fixa mysfrukost till oss två. Med mysfrukost så menas alltså nybakade scones med sylt, te och allt detta framför en bra film. :) Bättre kan det väl knappast bli. Eller vad säger ni? ;) Dock har jag en ganska så stark känsla av att det inte kommer kännas riktigt lika bra när klockan ringer vid åtta imorgon.. Men när man väl sitter där i soffan så kommer det helt klart vara värt det! :)

Så nu ska jag ta och krypa ner i sängen så jag orkar hålla vad jag har lovat. ;)

Sov sött mina vänner! :)

Kommentarer
Postat av: Edvina

SV: Nähe?! haha, ska du gå med?

2011-07-28 @ 08:45:16
URL: http://efhe.blogg.se/
Postat av: Hilda

Ååhhh, varför blev inte jag bjuden?? Låter ju verkligen MYSIGT! :D

2011-07-28 @ 21:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0