Nytt år nya möjligheter!

Nyårsafton var helt fantastisk, jag umgicks med några härliga tjejer spelade spel och tog en härlig promenad vid tolvslaget! Bättre kan de knappast bli! :)

Nu så är det nya året här, eller ja de har ju faktiskt varit det ett par dagar redan bara det att jag varit för trött för att skriva något på senaste tiden. ;) Men nu så är jag tillbaka mer taggad än någonsin. Jag har några nyårslöften som jag med en massa vilja den här gången ska lyckas hålla. ;)
Bland annat så är ett av mina löften att ta tag i skolan och klara gymnasiet med hyffsade betyg. Att ta tag i det där med körkort är ju också en punkt på listan. Sen så har jag bestämt mig för att dra ner på sockret, det är dags att göra sig av med ett antal kilon. Så nu taggar jag inför ett nytt och sundare år. Och med er hjälp så kanske detta kan gå hela vägen. :)

Så nu ser vi frammåt, mot ett toppen år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0