Ibland går det bättre än väntat!

Trotts att jag hade nerverna utanpå kroppen hela förmiddagen lyckades jag till slut samla mig tillräckligt för att hålla de där talet som jag kämpade så med igår. Och jag tror faktiskt att de kan ha gått bra, jag vet i alla fall att jag klarade tidsgränsen med min fyra minuter och trettio sekunder. ;) Nu så är det bara att hålla tummarna för att de räcker till ett betyg högre än godkänt. :P Men även om det inte skulle göra det så är jag nöjd ändå, för det känns så jäkla bra att jag har det avklarat och att jag nu kan njuta av en hel veckas lov! :D

Och precis som de senaste helgerna så kommer även denna att spenderas med Hilda! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0