December

Är det inte galet att det bara är en månad kvar av det här året.. Jag kan knappt fatta det, att så mycket har hunnits med och nu är det bara en månad kvar av det år som innehåller så många speciella minnen som jag kommer bära med mig under resten av mitt liv. :) Nu när jag tänker på det så är det helt galet vad jag har lyckats åstakomma i år, och vem vet vad som kommer hinnas med under den tiden som är kvar.. ja det kan man ju bara vänta och se vad som händer. :)

Hur började jag då mitt slut? Med en hel dags praktik som var lika rolig som vanligt och sen så har jag spenderat kvällen hemma med en hel massa Vempire Diaries.. mest för att jag har en dålig kväll med på tok för mycket tankar som rör sig i mitt huvud och jag försöker fly undan dem just nu så VD är ju det ultimata knepet lixom. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0