Stalldag

Har haft en supermysig dag i stallet. :) Ibland är det bara så skönt att vara där själv och göra sånt som verkligen behövs utan att behöva prata med någon och tänka på att vara trevlig. Visst tycker jag om människorna i stallet men det är något speciellt med att få vara där upp själv med hästarna. Det är vid sånna tillfällen som man mår så bra. :) Det är så jag finner min inre frid eller hur jag nu ska uttrycka känslan. ;) Underbart! :)

Även om jag halva dagen har rensat ogräs på gårdsplanen och vid rundkorallen så känner jag att det har varit en riktigt bra dag. :) Jag behövde den ensamtiden i stallet. :)

Imorgon blir det även då massa tid i stallet då Paulina kommer upp vid ett för att ta lite bilder på min Princess och senare under dagen så har det planerats in en skogstur med Eva-Mari och Svarten. :) Kan knappast bli bättre om ni frågar mig. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0