Städning pågår...

Sitter här och knaprar på dagens lunch.. ett surt och hårt äpple. :P För övrigt så är det städning som pågår för min del idag. Jag kände när jag gick upp imorse att det var dags att få lite ordning och reda här nu. ;) Skönt dock att jag nu inte har allt för mycket kvar, jag ska damsuga det sista och sen ska sängen bäddas rent. :)

Ikväll blir de film med familjen och så lite extra lyx med ost och kex. :) Är ju sista helgen innan Syster börjar skolan och ja allvaret bärjar på riktigt igen, för även om jag inte börjar skolan förns om två veckor så har jag bokat in för att övningsköra lite på körskolan och så har jag lovat pappa att jag ska jobba stenhårt med teorin. Ska bli skönt med en gnutta struktur i vardagen i alla fall. ;)

Nu ska jag tugga i mig det här äpplet och sen städa färdig. :)

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0